Koulutus: Kokemuksia jakamassa - koulutus keskustelutilaisuuksien vetäjille

Kokemuksia jakamassa

- koulutus keskustelutilaisuuksien vetäjille

Kenelle?

Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat järjestää keliakiayhdistyksessä uudenlaista toimintaa. Koulutus on yhdistyksille hyvä mahdollisuus houkutella mukaan sellaisia uusia yhdistyksen jäseniä, jotka haluavat tulla mukaan yhdistyksen aktiivitoimintaan. Koulutus sopii myös vertaistukihenkilölle, joka haluaa järjestää keskustelutilaisuuksia. Koulutus ei edellytä keliakiayhdistyksen hallituksen jäsenyyttä.

Aika ja paikka

Koulutus järjestetään lauantaina 10.11.2018 Tampereella. Koulutus alkaa klo 10.00 ja päättyy klo 16.00. Aamukahvi on tarjolla ennen koulutusta alkaen klo 9.30. Koulutuspaikka on Scandic Tampere City (Hämeenkatu 1, Tampere).

Hinta

Koulutuksen hinta on 15 euroa / osallistuja. Hinta sisältää koulutuspäivän ohjelman, materiaalit sekä lounaan ja aamu- ja iltapäiväkahvit. Osallistumismaksu laskutetaan yhdistykseltä koulutuksen jälkeen. Valitettavasti emme voi korvata osallistujien matkakuluja.

Kouluttaja

Järjestöpäällikkö Eeva Laine. Eeva toimi aiemmin projektipäällikkönä Hehkuva- projektissa, jossa mm. kehitettiin keskustelutilaisuuksien toimintamalli.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset viimeistään maanantaina 22.10. verkkolomakkeen kautta. Mukaan mahtuu 16 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Ilmoittautuessasi tarvitset jokaisen osallistujan nimen, osoitteen, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja tiedon huomioitavista ruoka-ainerajoituksista.

Jos et voi käyttää lomaketta, voit soittaa ilmoittautumisen Keliakialiiton keskukseen, p. 03 2541 300.

Lisätietoja

Lisätietoja saa kouluttajalta: Eeva Laine, p. 050 383 0720 ja eeva.laine@keliakialiitto.fi.

Peruutusehdot

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismaksu laskutetaan, jos osallistuminen perutaan ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen ilman lääkärintodistusta. Ilmoitathan mahdollisesta peruutuksesta kouluttajalle välittömästi.