Jäsenvastaavan tervehdys

Arvoisat jäsenet!

Yhdistyksessämme on nyt 390 jäsentä, viime vuonna liittyi uusia 31. Kun selaan jäsenrekisteriä, postiosoitelista on laaja: Rauma, Kodisjoki, Lappi, Eurajoki, Eura, Kauttua, Panelia, Kiukainen, Hinnerjoki, Honkilahti, Säkylä, Köyliö, Huittinen, Peipohja, Harjavalta, Laitila, Uusikaupunki. Jotta tapahtumien järjestäminen useilla paikkakunnilla helpottuisi, kaipaamme yhdyshenkilöitä, joilta voimme saada paikallistietoutta. Jos tämä kiinnostaa sinua, ole hyvä ja ilmoittaudu jäsenvastaavalle (yhteystiedot alla). Muistissamme on runsas ja iloinen osanotto Euran tapahtumassa jokin aika sitten.

Yhdistyksemme Facebook-sivuilla käy viikoittain melkein sata ihmistä. Nettisivujen lisäksi se on nopea kanava muistuttamaan tapahtumisen lähestymisestä ja tuotteiden markkinoilta poisvedoista liiallisen gluteenin takia. Yhdistyksemme Facebookin ja Twitterin hoito ovat Ellan hyvissä käsissä.

Jos perheessänne on lapsikeliaakikkoja, huolehdithan että hänen tietonsa näkyy myös jäsenrekisterissä.

Keväälle on järjestetty taas kaikkea mukavaa. Muistathan, ettei Keliakialiitto tai yhdistys vakuuta osallistujia erikseen, vaan toivomme jokaisen huolehtivan vakuutuksestaan mahdollisen tapaturman varalle.

Gluteenitonta elämää viettävän paras tuki on kohtalotoveri, oma yhdistys ja Keliakialiitto.
Tervetuloa rohkeasti mukaan!

Marja-Liisa Lehtonen, jäsenvastaava
Rauman seudun keliakiayhdistyksen ja Keliakialiiton hallitusten jäsen
p. 040 527 0087, mliisa.lehtonen(at)gmail.com