Jäsenkortti-etuisuudet

Keliakialiiton neuvottelemat jäsenkortti-etuisuudet

Yhteistyökumppanimme tarjoavat jäsenkortilla seuraavat jäsenedut:

Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 15 % alennusta:

• Oriolan Gluteeniton Maailma -verkkokauppa. www.gluteenitonshop.fi

​​Keliakiayhdistysten jäsenkortilla 10 % alennusta:

• Gluteeniton Leipomo ILONA: leipomon myymälä, Vikinraitti 5, Lempäälä. www.ilonaleipomo.fi

• Gluteeniton ravintola Gluto Street Food: Kampin kauppakeskus Helsinki. www.glutzero.com

• Hannun 100 % Gluteeniton: leipomon myymälät Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Välskärinkatu 14) ja Ylöjärvellä (Pallotie 2 A). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. www.hannungluteeniton.fi ja www.pirjonpakari.fi

• Kasvisravintola Etra Tuulimyllynkatu 18, Oulu. Alennus koskee kaikkia aterioita. www.etrainfo.fi

• Leipomo Brander konditoria-kahvilat Tampereella: Kahvihuone Mestari Brander, Hallituskatu 13, Cafe Tullintori, Tullintori katutaso, Asema-Brander, Asematunneli ja Brander Kauppahalli. Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. www.brandergluteeniton.fi

• Leipomo Rostenin Deli -kahvilat Turussa: tarkemmat osoitteet www.rostendeli.fi. Alennus koskee gluteenittomia tuotteita.

• Moilas GF: leipomon kahvila-myymälä, Paakarinpolku 1, Naarajärvi. Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. www.moilas.fi

• Pirjon Pakari Oy: leipomon myymälät Honkajoella (Porhontie 4), Lievestuoreella (PS- Luonteva Oy Lievestuoreen Liisantie 15), Nurmijärvellä (Kauppanummenkuja 3), Seinäjoella (Välskärinkatu 14) ja Ylöjärvellä (Pallotie 2 A). Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. www.pirjonpakari.fi

• Porokylän Leipomo Oy: leipomon myymälä Työpajankatu 3, Lieksa ja kahvila- leipomomyymälä Kyrönrannankatu 2, Nurmes. Alennus koskee gluteenittomia tuotteita. www.porokylanleipomo.fi

• Suklaatehdas Dammenberg: Varastotie 1, Lempäälä. www.dammenberg.fi

​Majoitusta jäsenhintaan:

• Hotelli Helka, Pohjoinen rautatiekatu 23, Helsinki. www.helka.fi Yhteyshenkilö varausasioissa: Jutta Palo, reservations(at)helka.fi, p. (09) 616 580.
  • Scandic Hotels -ryhmän hotellit, www.scandichotels.fi tai myyntipalvelusta puh. 0800 06969. Jäsenyys tarkistetaan sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • ​S-ryhmän Sokos Hotellit ja Radisson Blu hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Varaukset nettilinkin kautta. Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjoittautuessasi. NETIN VARAUSTUNNUKSET: Sokos hotellien kampanjakoodi on LIITTO2015, Radisson Blu hotellien kampanjakoodi on LIITTO

Muita etuja keliakiayhdistysten jäsenkortilla:

• ​​Rax Buffet -ravintolat: gluteenittomat pizzat ilman lisähintaa jäsenkortilla, muille gluteenitonta tilaaville 3 euron lisähinta. www.rax.fi/ravintolat
  • ​Silmäasema: alennus silmälaseista, aurinkolaseista ja Femtolasik-lasereikkauksista jäsenille perheenjäsenineen. Asioinnin aluksi tulee kertoa alennuksiin oikeuttava taikasana Keliakialiitto tai Keliakiayhdistys.

Lisäksi jäsenetuja ovat mm. Keliakia -lehti 5 kertaa vuodessa, ravitsemusneuvonta, lääkärin puhelinneuvonta, sopeutumisvalmennuskurssit, tuetut teemalomat, jäsenmatkat sekä keliakiayhdistysten palvelut.